I can´t stand this shit.

Grabben bakom kassan på H&M älskade mitt hår! Rörd jag blev! Iaf så var skolan rätt awsome idag, matematiklektionen var speciellare än vanligt och slutade dagen på ett mysigt fik med PH, Malin,Rickard ellen och deras polare emilia. Det var mysigt, tjocka i mig en cheeseburgare också, min diet äger fan!


Köpte en jävligt snygg lila tröja och vad jag trodde var leopardleggins men det var vanliga strumpor. Go go mia!
Asså vill så gärna skriva värsta cutcut-texten men vill inte att ni ska tror att jag suktar efter sympati.
Imorgon ska jag fota lite, kanske plugga matte och ladda ner New Moon och bara mysa med min favorit person i hela världen, mig själv. Hihi
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0