We throw our words around as if they were not gold.

Sitter och kollar på Paradise Hotel...jamen vafan det är ju det närmaste man kan komma Big Brother!
Jag är festsugen,hångelsugen,shoppingsugen,spelsugen,filmsugen,danssugen,festivalsugen.
Ja alla livets goda frukter i ett & samma sug. Jobbigt!!
Så langa fest på fredag tack! And I need some fucking money! Fan när studiebidraget kommer är det fan väck efter två dagar, måste börja behärska mig! Men vafan 1000spänn räcker inte åt den här unga damen.
Alltså nu är det såhär att lilla mia har gått runt och tänkt och jag har kommit fram till en del.
Det är hemligt det jag kommit fram till och så. Men jag mår jävligt bra atm, den som förstör det kan dra åt helvete. Aja nu ska jag fortsätta att äta min russin macka & b vitamin ( kör på som fan med maten nu!)

godnatt hälsningar från Montana & Mohammed :D


Kommentarer
Postat av: Marcus<3 hehe

jag borde få veta vad det är :O

2009-11-18 @ 22:09:22
Postat av: mia

msn marcus!

2009-11-18 @ 23:41:18
URL: http://swedishpie.blogg.se/
Postat av: hanna

HAHAHAHAH WTF!

2009-11-20 @ 19:39:33
Postat av: Anonym

va di helvete

2009-11-21 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0