wheen iam whit him iam thinking of yoou

när jag väl får liiite sömn så börjar dom dunka Tetris jävligt högt, jag som gnällt om lite LANmusik så kan de sätta på när jag sover. Aja, men nu är jag vaken iaf, har fan heller koll på tiden asså. Kommer bli jobbigt att gå tillbaka till ett vanligt liv, men datorn i knät innan man ska sova. Igår var rätt skoj, lite kuddkrig ,L4D & en massa fnitter! Ska nog tigga till mig en dator så jag kan slakta lite, eller gå och lägga mig igen. När jag kommer hem så ska lollo bleka mitt hår! ÄNTLIGEN! & fufan va skönt med en dusch! nej LANchic overhere vill sova. Kommer en massa bilder från lanet senare.Svett,monster & en jävla massa lökigagrabbar! Ni gillare.
aja godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0