they laugh cuz im different, i laugh cuz they all are the same!

Sitter i badrummet upstairs och dunkar svennebanan med röd hårfärg i hårbotten! Hihi snart får ni en röd paj, mums! Kommer säkert bli lila men jag klagar inte! ;)

Dagen har varit trevlig, efter teaterlektionen drog jag kajsa och PH till donken, åt ett tag sen drog vi till H&M och jag hittade tre julklappar åt mig själv, hihi. Vi köpte sånna där bäverfittor elr vafan det heter, AWSOME! Fast min kliar, har säkert tagit den som varenda jävel har provat, duh!Efter det så sprang vi runt i västerås city och träffade ellen gjorde vi oxå, PH bäverfitt-dag på torsdag, do not forget!!




söta va? Och jag är typ trosberoende så fucking perfect!



lol, ja jag tycker om hello kitty och jag behöver ett par mystofflor!
Sen skulle jag absolut inte tacka nej till en camra! Helst systemcamera!

Nu ska jag läsa någon billig skit tidning jag blängde på när jag stod i kassan, men enbart för att snyggaste Lindsay var på framsidan så. Hehe fan va det kliar, ni får se resultatet senare ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: PH

BJÖRNFITTA HETER DE MIA :D BJÖRNFITTAN PÅ TORSDAG!!!!!!!!puss

2009-12-01 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0