the tiger took my family.

Ah, ledig idag vilket var sjukt nice. Sov till tolv, joel & jag låg sedan i soffan hela dagen och kollade på Aladdin. SÅ skön film, har glömt att anden faktiskt är rolig, blev lite små kär i aladdin igen som på mina gamla goda tider.
Liksom DR bombay, Aqua, Spice girls remember?Och smurfhits, alla barbiedockor, jag hade fan säkert över femtio stycken!& fan vilken skit unge jag var, inte rädd för något. Då var allt så fritt och kul. Nu har fan barnen push up BH och lyssnar på Lady Gaga och sminkar sig dubbelt så mkt som mig,shit är glad att vi fick en normal uppväxt iaf!
Fan jag saknar Lollo, Alice,Ewe,Emma & Bea! Vi måste seriöst hitta på något på lovet,okej?!
Och jag måste fan göra en önskelista jävligt snart asså, julen är nära. Lov på fredag! Ohhyeah
Ska ringa marc nu så han kan natta mig
 

Myslåt
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Robinsutinen

skönt som fan med noostalgi<3

2009-12-17 @ 07:57:49
URL: http://www.emocore.se/kexis/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0