Partey VS Hemmakväll med datorn.

Woops dålig uppdatering. Ursäka mig! Denna vecka har gått oerhört fort som alla andra, fan.
Och jag vill festa, men kan jag det eller? Nej :@
En lite tabbe så ska jag få ruttna i mitt rum i flera månader liksom, moget
I torsdags hoppade jag av bandet, det va ju synd eftersom vi hade så kul men de är rätt jobbigt när man kommer hem sex sen måste man kuta bort dit. Så jag drog med Joakim till kina och spelade lite, jäveln vann tusen spänn! Sen träffade vi wille, och sen drog vi till adam, trevligt saknat de grabbarna!
Igår vare julbak hemma hos simone, det var naaajs.Bilder kommer senare!
Jo marcus saknar jag oxå, hehe. Jobbigt.
Men nu ska jag fortsätta ruttna, jag har mina vinägerchips & andra godsaker bredvid sängen.
HAHA btw morsan idag
morsan: Varför ska du ha så mycket kondomer bredvid sängen?
jag: För att det är bra.
morsan: ja men du behöver dom ju inte
jag: man vet aldrig ;)
Då log hon och gick.
POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0