oh yes i did!

Dirtytalk på msn men jocke & henke fast vi sitter knappt en meter ifrån varandra, det är LAN det! Och sen en massa Flogging Molly i bakrunden! & ante som kollar liite porr med en hel folkgrupp bakom sig!Sen alex som skrattar och skriker över hela salen, ett ord, ASSNICE!

Har sovit i kanske en timme, i think. Snubbarna är awsome så jag har det skitnice! Fast är jävligt hungrig, köpt lite onödig skit istället för mat, ops ops. Men jag lever på chips,cola & den heliga energidrycken!

Ikväll hoppas jag att jag får besök av Lollo! Så get your ass over here bitch!

Hehe, här har ni en film efter ett jävligt roligt ögonblick, filmen är lite MMHMMM! men (Y)

 

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0