jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Mensquuens adventures fortsätter, in the bed. Fan söndagar är för jävliga!
Borde pluggat, sket i det, borde städat, halvsket i det, det enda vettiga idag var nog duschen. Im so bad!
Asså fan va jag saknar att ha någon, liksom veta att den alltid ställer upp med att titta på någon kass film klockan fyra på morgonen. A special someone liksom! Var uppe hela natten själv och bara tänkte och tänkte på det.
Nu ska jag sluta vara så bögig och börja snacka om tatueringar istället, fyfan vad jag vill ha en! Eller två, eller tre, eller fyra eller ah ni fattar! Denna är grymt snygg!



Fan jag skulle aldrig våga, samma med piercing, vill så gärna, både snakebites och cheeks.
Men vill sattsa på exakt samma som bruden under har.


Sjukt hett, vill som fan!

Och ja jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.
puss


Kommentarer
Postat av: Robinsutinen

cheeks blir väldigt ofta fail :C

2009-12-06 @ 22:42:23
URL: http://www.emocore.se/kexis/blogg
Postat av: joelsandberg

uusch nej, inte pierca så!! >:0

2009-12-06 @ 22:57:19
URL: http://joelsandberg.se
Postat av: eviz

fan vad jag håller med dig.

idag skulle jag pluggat , men sket i det

skulle ha städat , men sket i det.

tog en dusch sedan har jag bara legat här och degat i mitt rum.

Jag saknar också någon som alltid finns där , saknar värmen från en annan person.



och damn vad jag vill tattuera mig , vill ha min egengjorda tattuering där på ryggen nu och damn vad jag vill pierca tungan , fan allt är bara bajs.

2009-12-06 @ 23:48:39
URL: http://elandin.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-12-07 @ 08:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0