i wanna kiss you, but if i kiss you i might miss you.

Öj langa era spotify listor? Tacksåmycket!
Nu vet jag precis hur jag ska göra om mitt hår. Ni kommer inte gilla det eftersom ingen kan tänka sig mig i blont.
Hela jullovet ska jag bleka skiten, jag vet att det kommer tappas hår och slitas sönder så ni behöver inte säga det. But i would like to give it a try! Hehe, tror fan att jag skulle se jävligt ball ut i blont. Men ska ha kvar lite svart.
Denna frilla ser ni på mitt huvud 2010!


Hursomhelst så såg jag nyss på en massa animerade filmer som femman visar. Vaknade för några timmar sedan, då morsan kommer in med ett kallt glas julmust & varm hemgjord pizza, freaking awsome!

Nu ska jag nog typ njuta av lovet med liiite julmust, cool musik & kanske en marcus i luren.
Guuudnight!

Kommentarer
Postat av: Loviza

silvershampoo & hårinpackningar räddar det som räddas kan! (:

2009-12-20 @ 18:10:12
URL: http://herstorysofar.blogg.se/
Postat av: mia

aaah fast det har fan inte blivit slitet än så ;)

2009-12-21 @ 00:52:52
URL: http://swedishpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0