I come to you in pieces, so you can make me whole.

JULLOV FÖRIHELVETE! så jävla skööööööööööööönt
Vill bara skrika, tänkt hur mycket extra fucking sömn som väntar mig liksom?!

Aja, vi hade en övverasknings middag åt jollan (den förädaren som tänker byta skola :@), och hon blev så rörd & glad! Vi käkade tacos & spelade nå spel med lite pinsamma konsekvenser. We gonna miss you jolls! We are family nu liksom, då kan man ju fan inte lämna, men men :(

dammsuger naken det gör jag oxå! Den här tiden på dygnet är den absolut roligaste eftersom jag slipper dra ner gardinern. MYS!
Har tyvärr inga bilder från kvällen men det kanske kommer, thanks iaf! ♥


Så vad fan ska jag ta mig till på jullovet!? Det vette f*n än! Chilla med lite awsome musik, vara med familjen, supa lite granna hoppas jag & umgås med fintfolk!
Vad ska ni göra?
Ah jag ska sova iaf
gdnatt


Kommentarer
Postat av: Marcus you know !! :@

Jag tänkte träffa dig

2009-12-19 @ 18:19:34
Postat av: mia

men KOMDÅ!

2009-12-19 @ 19:05:51
URL: http://swedishpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0