Fan första snön :D

Fan vaknade tio minuter innan tåget åkte, så jag slängde bara på mig något och sprang runt sminklös & bh-lös i skolan idag, vi hade mystimme med kjell som hade köpt godis.
Och fyfan vad det snöade!Fick en jävla snöattack när jag skulle gå den lilla biten till skolan sen. Och med mina ugs kände jag mig som fucking snömannen.
Efter att PH njutit av snön så drog jag och några av teaterbrudarna & fikade, eller jag kollade på (pank som jag är). Det var mys, hittade en massa grejer som jag faktiskt behöver julhandla åt mig själv.Gief money!



"Vad ser vi på marken brudar? SNÖÖÖÖö!"

Nu är joel här, vi är lika galna som vanligt! Är fan ledig imorgon ska nog försöka hinna med en massa skit då!
Sen torsdagen kommer bli awsome, och fredag med. Julen är här, men jag tål fan heller snön.blä
aja poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0