jag fick dig igen som jag hade dig förut.

Sitter med ett glas icecoold coca-cola.Vette fan varför men har haft ett sånt jävla sug på cola hela helgen.
Har haft fullt upp i helgen. Dunkadunka, kalla tår på balkongen, mysigt folk och en massa massa kortspel.
Haft en riktigt awsome helg, verkligen!
Fick umgås med en fyjävla bra kille asså, vi var på två spelningar,
riktigt fin musik asså!Sista bandet var riktigt jävla bra!
Och nu väntar sista veckan innan det är fucking jullov.
Jag hinner fan inte med längre, ligger efter i min spiderman kalender,
 jag som jämt brukar ha ätit upp den vid det här laget. Och min önskelista är långt ifrån klar.
Men jullovet är planerat, ska på julLAN sen klippa mig (äntligen!) sen kan ni få boka in mig vart ni vill.
Nej jag är så jävla trött vill bara sova, so why not.
Tack för helgen, poss

Kommentarer
Postat av: Marcus you know !! :@

BOKAR DIG ALLA HELGER FRAMÖVER!! <3

Du gjorde verkligen helgen underbar Mia! Längtar redan efter att få träffa dig igen <3

2009-12-13 @ 21:21:56
Postat av: Almir

Awwwwwwwww ni är gulliga tillsamans.



Kul och råkas!

2009-12-14 @ 10:59:23
URL: http://[email protected]
Postat av: mia

Almir: naaw tack ;D hah ja det var dt!



Marcus: hahah gört! Du får gärna kidnappa mig!<3

2009-12-14 @ 14:15:42
URL: http://swedishpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0