att jag känner såhär igen, du ska aldrig aldrig få ta det ifrån mig.

Ja morsan, jag må vara din dotter men du har ingen rätt i världen att bestämma över mina känslor. Med en sådan öppen relation som vi har så kan du inte ens lita på mig? utan det var dumt gjort that´s it. Ni vet ingenting om något. Ni bara bestämmer er för en sak sen är det så, jag får ingen chans att bevisa er fel. Well thats it, jag är inget jävla barn längre.

Efter skolan så mötte jag morsan på stan sen drog vi & fikade. Åt en jävligt stor chokladboll, shiit.

sen skulle vi på ett sånt där pinsamt möte med min mentor, det gick fint.
Morsan köpte en julklapp till mig som jag valde ut, och även två par skor åt mig.
Fan jag ska börja med dagens outfit, hihi! Dagen var värd iaf, det jag ville komma till!
Fast konflikterna med mina päron så är jag jävligt glad.
Men ska klottra lite, bye.


Kommentarer
Postat av: Almir

Nege..choklad bollar är gott som fan!

2009-12-09 @ 01:57:55
URL: http://almirbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0