And so it is just like you said it would be.

Christmas is over people! Now can you PLEASE start acting normal?! THANK YOU!
julen är så skämmigt överskattad!Kalle anka hit, juläckel mat dit
ja här får du lilla gumman en riktigt fint paket

åh tack farmor...en stickadstrumpa...igen.
Ah ni vet hur det är bättre än vad jag gör!Trött på allt jultjat, nästan lika mycket som den här charmiga karln!

Fick mobilen, THE ONE liksom!SÅ jävla happy, en samsung s5600!
Men den vill tyvärr inte para sig med min dator så jag kan inte lägga in bilderna på min aladdinask eller min nya väska & JC koftan.Men jaa nu vet ni iaf! Var bara en sak från min vackra lista downstairs men jag fyller ju år om tre månader så there´s gona be time for that snopppiercing later!
Jag morsan & farsan har knarkat nya fílmer, två var jävligt bra faktiskt
en om en kines & en indie som misstas som terrorister sen är det någon FBI galning som vill få fast dom endå är det hur uppenbart som helst att de är oskyldiga, sjukt rolig film!!
Sen såg jag nyss någon riktigt fuckedupptwisted berättelse om ett par som ska på smekmånad sen är det mördare på ön de bor på och sån skit, sen visar det sig dom själva är mördarna vilket var riktigt ficked up och dåligt gjort eftersom de var så rädda i början.


Ni borde kolla fan!
Nu ska jag fortsätta min nyårsplanering
puspuss


Kommentarer
Postat av: hanna

aa men kul o kolla på den skräckfilmen elr va de är nu när du berättade slutet? xD

2009-12-26 @ 19:30:14
Postat av: Marcus!

Hur går det med planeringen då?

Hur blir det?

2009-12-26 @ 19:31:36
Postat av: mia

hanna : HAHAH vette fan xD är liite elak (A)

marcus: det går bra så fort jag får lite pengar!

2009-12-26 @ 20:25:23
URL: http://swedishpie.blogg.se/
Postat av: Marcus!

Vi delar! Jag kan pröjsa hela resan med i värsta fall

2009-12-27 @ 00:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0