allt vi gjorde den stunden vill jag göra om.

Ligger i sängen med Björnfittan på huvudet och dunkar nå mainstream skit!AWSOME!
Mensqueen over here har bara legat hela dagen, drog ner och såg nyaste American Pie, fast alla tuttar, brudar och sex så var det en jävligt gullig film ( med tanke på huvudpersonerna), och LOL alla filmerna slutar med att killarna förlorar oskulden med den där oskyldiga tjejen sen har de sex så där fint och långsamt. Please.
Men den var söt. hihi, någon annan som är söt är marcus, saknar jävel så himla mycket, fan känner mig lame asså. & den här jävla låten, en av de finaste jag hört, seriöst!Har fått tårar varje gång jag lyssnat, och så bra har inte någon låt fått mig att reagera. helt Underbar.Precis som du ♥


godnatt och sov gott för det kommer jag göra iallafall.


Kommentarer
Postat av: Robinsutinen

ge mig björnfitta va!

2009-12-06 @ 08:57:44
URL: http://www.emocore.se/kexis/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0